سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریمپ ام وی ام 315

خودرو ام وی ام مشکلاتی از قبیل کشش و شتاب کم و به خصوص در سر بالایی ها و ناک موتور و تاخیر پدال گاز و غیره دارد که در لین مقاله خواهیم گفت این مشکلات با ریمپ ایسیو رفع خواهد شد یا خیر؟ ریمپ ایسیو همانطور که در مقالات قبل گفتیم برنامه نویسی دقیق بر روی ایسیو خودرو میباشد که با تغییرات بر روی آن و برنامه دقیق همان خودرو میتوان بهترین راندمان را از این کار برای خودرو گرفت.

معرفی خودرویام وی ام 315

ام وی ام 315 از سال 1391به بازار عرضه شد.این خودرو دارای ایراد ضعف کشش و شتاب بسیار پایین، به علت اصرار محصولات چینی به پایین نگه داشتن مصرف سوخت می باشد. در سال 1394 نسخه فیس لیفت جدید یا ارائه شد، نسل جدید این خودرو از طراحی قابل قبولی برخوردار شده است.

نکات مثبت: تیپ اکسلنت از آپشن های قابل قبولی نظیر مانیتور، دوربین دنده عقب، آرم خوش آمد گویی نیز برخوردار می باشد.

نکات منفی: مشکل ضعف کشش و شتاب به دلیل برخوردار شدن از پدال برقی، تاخیر پدال گاز در دور پایین نیز. سرویس دهی نامناسب نمایندگی و بالا بودن قیمت قطعات یدکی.

مزایای ریمپ خودرو ام وی ام 315

رفع تاخیر پدال گاز برقی

در خودروهایی که از پدال برقی استفاده می شود، معمولا برای کاهش الایندگی در دور موتورهای زیر 3000؛ حتی در صورتیکه راننده پدال را تخته کند، اما دریچه گاز تا انتها باز نمیشود. بنابراین قدرت موتور در دورهای پایین کاملا محدود می شود و در نتیجه تاخیر گاز ایجاد می شود. این ایراد با روشن بودن کولر بیشتر مشکل ساز می شود. در ریمپ دکتر ریمپ این معضل بکلی بر طرف می شود.

رفع مشکل کشش و شتاب

ضعف اصلی ام وی ام 315در دنده های 3و 4می باشد. به علت اینکه موتور بصورت یورو 5کالیبره شده، توان و گشتاور آن کم میشود. در ریمپ دکتر ریمپ توان موتور تا 10اسب بخار و گشتاور تا 10?5نیوتن متر سرچرخ افزایش می یابد. همچنین با روش ریمپ ترکیبی که انحصارا در اختیار دکتر ریمپ می باشد می توانیم مصرف سوخت را تا 0?8لیتر کم کنیم.

برطرف کردن ناک سر گاز

ریمپ دکتر ریمپ صدای ناک کاملا برطرف می گردد. این صدا ناشی از احتراق پیش رس بوده که موجب لغزش پیستون می شود. نگاه جامعه به صدای ناک، شق شق یا چق چق سوپاپ است. اما باید دانست سوپاپ صدایی ندارد! ناک در دراز مدت موجب خرابی موتور می شود.

افزایش عمر دیسک و صفحه

با افزایش گشتاور در دورهای پایین، برای شروع حرکت احتیاجی کمتری به بالابردن دور موتور می باشد. بنابراین استهلاک دیسک و صفحه که در نیم کلاچ به بیشترین حد خود می رسد در این حالت کاهش می یابد.ش