سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا خودرویمان را باید ریمپ کنیم؟

چرا ریمپ؟

پیشرانه جیلی بسیار آماده‌تر و گوش به فرمان‌تر نسبت به پدال گاز بوده و این موضوع برای یک خودروی دستی با پدال سیمی طبیعی به نظر می‌رسد. اگرچه هنگامیکه با آن رانندگی میکنید از مشخصات روی کاغذ توقع عکس العمل بالاتری را دارید اما با فشار بیشتر بر موتور و پدال گاز به این مهم دست نمی یابید چراکه همانند سایر خودروهای وارداتی چینی به ایران، برنامه کامپیوتر (ایسیو) این خودرو برای شرایط آب و هوایی و سوخت مورد استفاده در ایران کاستومایز نشده و بدیهی است که نهایت با فرار چندین اسب بخار مواجه میشوید. مدل دستی عملکرد قابل قبولی دارد و دنده‌ها به راحتی و به خوبی تعویض می‌شوند، حس تعویض دنده در این خودرو شبیه هموطن دیگرش یعنی خودروی MVM 530 می باشد. شاید باید گفت که جیلی به عنوان یک خودروی دستی کاملاً راضی کننده بوده و از مقایسه نمونه های کارکرد بالا متوجه میشوید که از استهلاک پایینی برخوردار است، اما حقیقت امر اینجاست که خودرویی با این حجم موتور و اصالت موتوری متعلق به میتسوبیشی چرا انقدر رفتارش در عمل با روی کاغذ متفاوت است؟ اینجاست که کارشناسان دکتر ریمپ موفق شده اند با برنامه-ریزی مجدد ایسیو این خودرو از این مجموعه مستعد نهایت راندمان را بگیرند.

ECU این خودرو بوش ME7.8.8 می باشد. این مدل ایسیو دارای پردازشگر بسیار پیچیده با قفل نرم افزاری می باشد. به این معنا که میکروی این ایسیو که ST10F می باشد قفل بوده و باید حتما با پروگرمرهای اورجینال و بروز دنیا برنامه ریزی شود.

در ریمپ خودرو جیلی دستی دکتر ریمپ می تواند توان و گشتاور موتور را تا 10اسب بخار و گشتاور را تا 12نیوتن متر سر چرخ افزایش دهد. همچنین با روش ریمپ ترکیبی که انحصارا در اختیار دکتر ریمپ می باشد می توانیم مصرف سوخت را تا 1لیتر کم کنیم.

بطور کلی ریمپ خودرو  برای این خودرو فواید ذیل را دارد :

1- کاهش مصرف سوخت

2- افزایش شتاب

3- افزایش توان و گشتاور

4- رافع تاخیر دریچه گاز

5- رفع کپ اولیه

6- شتاب گیری بهتر

7- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

8- رفع خطای کاتالیست

9- بهبود در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر در مدل اتوماتیک و رفع مکث بین تعویض دنده در مدل دنده دستی

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.